Super fijn, voelde me op me gemak en kreeg goed advies en een heerlijke behandeling.
Romy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. Romy heeft veel kennis en de behandeling was ontspannend en relaxed.
Melanie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wordt hier super fijn geholpen, ook heel vriendelijk voel me hier echt op me gemak
Lisa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer een hele prettige ervaring gehad, goede uitleg over de behandeling en wat ik kan verwachten, en ja; ook al mijn gênante vragen gesteld over laser ontharen en daar wordt zo fijn en professioneel op gereageerd door Jasmine. Het heeft mij doen besluiten voor de behandeling te kiezen en ik kijk ernaar uit!