Ik was erg blij met de fantastische sfeer en de aandacht die Romy me gaf.
Yeseniia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Word altijd super fijn geholpen door Jasmine! Elke keer erg blij met het resultaat
Anne •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad!! Elke keer heel blij met het resultaat
Lotte•6 maanden geleden
Geverifieerde review
1x per maand ga ik naar Romy voor een gezichtsbehandeling. Buiten dat het heel goed is voor mijn huid is het een geweldig rust moment voor mijn drukke leventje. Elke keer weer een kadootje voor mij ! Heerlijk!
José •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer super fijn geholpen en zeer tevreden over het resultaar!