Romy is erg vriendelijk en spontaan. En geeft je een erg fijn gevoel. Legt goed uit wat ze gaat doen. Zodat je weet waar je aan toe bent.
Suzanne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Super treatment and an incredibly nice service!
Jerzy •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over de service en de hele ervaring
Beyda•8 maanden geleden
Geverifieerde review
🫶
Taliya •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Prachtige vestiging met vriendelijk, professioneel personeel. Nemen de tijd voor je en leggen duidelijk uit wat je kunt verwachten. Zeker een aanrader!