I liked the most that she cared about how I liked my nails
Behandeling door Iryna•Nagelversteviging
Isabel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altyd tevreden de salon uit.Echt ervaren dames en vriendelyk.
Behandeling door Zina•
PedicureToon alles…
Brigitte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Meerdere keren aangegeven dat de behandeling pijnlijk was, maar er werd onvoldoende op gereageerd. Ik voelde me niet serieus genomen. Helaas geen fijne ervaring. De lak zit er wel netjes op.