Always a great experience!!! I usually go to Kate and love her and her work! But all girls seem very lovely and extremely professional!
Nail artToon alles…
Anna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mevrouw was heel druk, 20 minuten op der gewacht. Maar ik ben tevreden weg gegaan.
Manicure
Ceci•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al jaren bij Natalia , ze werkt zeer discreet, weet precies wat je wilt en mijn wimper extensions blijven altijd lang zitten .
Behandeling door Natalia•Wimperextensions
Thresna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijn en netjes!
Behandeling door Liuda•Nagelversteviging
Somayeh•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben supertevreden met mijn gellak manicure! De lak is strak en egaal aangebracht, en de kleur is precies zoals ik had gehoopt. De styliste was vriendelijk en nam echt de tijd voor mij. Alles voelde heel hygiënisch en professioneel. Absoluut een aanrader!