Ga altijd hier naar toe voor mijn wenkbrauwen, elke keer super tevreden!
Wenkbrauwen - threaden
Birgit•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Alin is superlief en de behandeling was (voor zover dat kan) heel fijn, ontspannen en met een perfect resultaat.
Behandeling door ALIN•Sugaring
Sabine•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve en aardige mensen die super zijn in hun vak.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Cindy•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed behandeld. Had m’n wimpers laten opvullen die ik bij een andere salon had laten doen, ze vertelde me meteen eerlijk dat diegene te lange en zware wimpers bij me had gedaan. De medewerkers waren aardig & vriendelijk, goede sfeer. Kom hier graag terug :)
Wimperextensions
Aliyah•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben tevreden over de behandeling en de dames die mij hebben behandeld, prettige sfeer.