Er wordt hier echt de tijd voor je genomen. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel dat je op je gemak laat voelen. Professionele behandeling. Gellak ziet er netjes uit
ManicureToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
All the treatments with Alin was perfect as always. I recomend studio 7 days for everyone.
Behandeling door ALIN•
PedicureToon alles…
Isik•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed aangebrachte gellak, blijft iedere keer weken mooi zitten
Behandeling door ALIN•Gellak manicure
Donja•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig, als altijd. Voor het eerst bij iemand anders, maar kwaliteit nog steeds te gek.
Gezicht threaden
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandelingen. Daarom ga ik hier vaker naartoe.