Super goed en fijn ontvangst, ik was iets verlaat door eigen schuld en ondanks dat heeft de dame die me heeft geholpen haar tijd genomen.
Kortom zeer tevreden!!
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Tanja•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed
Behandeling door ALIN•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk, altijd netjes en goede sfeer! Goede salon!