Wat een geweldige ervaring!! Meteen een goede sfeer bij binnenkomst, kopje thee, vriendelijk en vrolijk personeel. Pedicure en manicure werden heel goed gedaan, erg ontspannen en prachtig resultaat. Ik kom zeker terug!!
PedicureToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling, goede uitleg over verschil tussen epileren en touwtje. Snel en hygiënisch gedaan. Achteraf geen rode vlekken.
Wenkbrauwen - threaden
jeannet•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een prima bezoek. Wenkbrauwen uiteindelijk toch iets te donker.
Behandeling door ALIN•
Gezicht threadenToon alles…
Wendy•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren krijg ik (zelfs van vreemden) complimenten voor mijn wimpers. Dat zegt op zichzelf genoeg over de expertise van het personeel! Thx for making me beutifull🌹❤️