Een woord top! Goede prijs en ontzettend vakkundig!
Behandeling door ALIN•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Jeske•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Alin is echt allerbeste in het shapen/threaden van je wenkbrauwen!
Dominique•ongeveer 9 jaar geleden
Melanie heeft met zorg en aandacht m'n nagels goed verzorgt en prachtig gevormd. Het enige min punt is dat de kleur, Maliga Wine, op de nagels niet hetzelfde is geworden als de kleur in het flesje. Jammer!