Erg goed geholpen, fijne rustige plek en professioneel met lieve mensen. Aanrader ik kom hier graag terug.
Daphne•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag mijn wenkbrauwen laten doen door Alin. Ik ben erg tevreden over de behandeling en haar advies. Ik kom hier zeker snel terug!
Iris•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
De vrouw die mij behandelde was zeer vriendelijk en heeft erg goed werk geleverd. Ik was sowieso al erg tevreden over deze salon.
Ariane•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn en netjes behandeld. De dame stelt je erg op je gemak!
Nikki•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk & voelde me zeer welkom, er is ruim de tijd voor me genomen. Enorme verbetering tov de salon waar ik vorige keer was. Marjory is fantastisch met wimpers, ze zien er prachtig uit, super tevreden!