Werd goed ontvangen en gelijk goed geholpen. Erg aardig meisje die goed werk heeft verricht. Zou zeker terug komen!
Ariane•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ontvangst. Aardig personeel. Ze werken keurig. 1ste keer bikinilijn sugarwax gedaan en geen trauma opgelopen kom zeker terug!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service, ontzettend aardige dame en ga zeker terugkomen!
Ilona•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een gezichtsbehandeling gehad en ik ben erg positief! Melanie was erg lief en legde alles heel goed uit! Ze let heel erg op wat je huid nodig heeft en past je behandeling daar op aan en dat vond ik erg fijn! Bedankt!
Ilona•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling door n zeer vriendelijke gastvrouw