Dit was mijn tweede keer bijvullen bij deze salon en ik ben onwijs tevreden. Heb nu al bij twee verschillende dames gezeten en beide waren top en onwijs aardig. Mooie wimpers gezet en ze voelen ook goed aan. Lieve dames werken er, je voelt je er heel erg welkom, ze nemen goed de tijd voor je en ze werken hygiënisch en zorgvuldig.
Rebecca•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat me altijd behandelen bij dezelfde twee medewerkers en zij zijn echt top.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Een super goede service en vriendelijkheid in de salon. Ik kom hier zeer zeker nog een keer terug!!!
Cassandra•meer dan 10 jaar geleden
Ik ben erg goed en persoonlijk behandeld. Daarom ben ik dan ook erg tevreden over deze salon.