Zeer vriendelijk, gastvrij en beleefd. We werden goed geholpen, niet even snelsnel maar er werd gekeken naar de persoon. Absoluut een aanrader en ik kom zeer zeker terug.
Ilse•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, vakkundig en professioneel.
Kim•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Eyelashes is their speciality and they do it really well! Very much recommend! Also people are very nice and friendly and very convenient working hours. However dont go there for manicure/gel lack, it just doesn't stay well.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Er hangt Een fijne sfeer in de salon, ik ben heel fijn geholpen en over het resultaat ben ik meer dan tevreden!!!
Nathalie•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijke dames, ziet er netjes uit en ik ging met prachtige nagels naar buiten.