Alin heeft mij een heerlijke gezichtsbehandeling gegeven en de wenkbrauwen geëpileerd en geverfd
en zoals gewoonlijk ging ik weer blij de deur uit!
Carla•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling! Dankjewel
Francisca•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd thuiskomen.
Britta•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen en wimpers zien er (dankzij Alin) weer fantastisch uit. Heel erg blij mee. Het is altijd een feestje om bij haar op de stoel te mogen liggen. Dikke aanrader!