Een hartelijke ontvangst en een informele sfeer tijdens een hele fijne behandeling!
Behandeling door ALIN•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Debby•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Iiked it, i will e back!!
Behandeling door ALIN•Wenkbrauwen - threaden
Isabel•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles is perfect!
Behandeling door ALIN•Wimperextensions
Svitlana•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Alin. Mijn wenkbrauwen zijn weer prachtig gestyld. Alin is een ontzettend goede schoonheidsspecialiste en ook een sympathieke en vriendelijke dame.