Alin is altijd geweldig. Heel blij met het resultaat!
Behandeling door ALIN•Wenkbrauwen - threaden
Cornelia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne eerste ervaring in deze salon. Mijn tanden zijn n fractie lichter, dus ik heb er nog 2 sessies bijgeboekt voor nóg iets wittere tanden.
Behandeling door ALIN•Tanden bleken
Mirjam•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom zeer tevreden!
Behandeling door ALIN•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Annemarie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De peeling was een bijzondere ervaring. Alin nam mij stap voor de stap door de behandeling. Niet aan te raden met een gevoelige huid. Eindresultaat is heerlijk!!