Behandeling door ALIN•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Arjeta•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd verwacht,op tijd en vakkundig geholpen.
Sugaring heb ik niet gedaan omdat ik mijn dochter ook een behandeling gunde. Dat kon gelukkig: onze wenkies super mooi.