Ik ben vandaag voor de eerste keer een behandeling gehad bij Arvadi. Ik vond de gezichtsmassage en hoofdmassage heerlijk en ontspannend.
Esther •10 maanden geleden
Geverifieerde review
Bij Aranka heb je echt even een rustmomentje wat erg fijn is. De prijs voor wenkbrauwen epileren ligt wat hoger dan ik gewend was, maar het resultaat mag er zijn. Al met al een goede ervaring en raad ik het zeker aan.
Miriam•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zo welkom, ontspannen, relaxt, laagdrempelig en vakkundig. Echt TOP! 😊
Astrid•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een warm en oprechte ontvangst na het verlof van Aranka.
Met zorg en toelichting heeft ze m’n wenkbrauwen weer in een mooie vorm gebracht.
Op naar een volgende behandeling.
Elsbeth