altijd gezellig om mijn haren weer mooi te maken door Romy.
Het is een echte vakvrouw.
blij met haar
Styling door Romy•Highlights - T-section
Carolien•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Een rustige relaxte sfeer. Goeie producten en een fijne setting. Romy is een professional en warme persoonlijkheid. Echt een moment voor jezelf en je loopt de deur uit in stijl!
Styling door Romy•Vrouwen - natuurlijke haarkleuring
Karin•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring met mooi resultaat. Er wordt ruim de tijd genomen voor overleg voordat er begonnen wordt met verven, en er volledige aandacht tijdens de behandeling. Erg fijn!
Styling door Romy•Highlights - half hoofd
Renee•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is telkens een feestje om bij Romy in de salon te zijn. Naast de persoonlijke aandacht en tijd die je hier krijgt, zijn de resultaten telkens weer verbluffend! Ben zo blij met mijn prachtige haar & kleur!
Styling door Romy•Toner
Sophie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Room en loop elke keer weer super blij de deur uit.
Ze weet wat ze doet en werkt met super fijne producten.
Ik wil nooit meer een ander!❤️