Romy is een echte vakvrouw, ze luistert goed naar waar je tegen aan loopt met je kapsel, de kleur, hoe het dagelijks valt etc. En ze kleurt en knipt je haar vervolgens zo goed waardoor je echt zelf weer zin hebt in je haar! Vervolgens geeft zo ook nog tips wat te doen om het model er top uit te laten zien. Ja en dan is zo ook nog heel aardig en warm en verwent ze je met heerlijke koffie. Ik ben helemaal overgestapt op natuurlijke verf en producten van Natulique, zo veel beter voor mijn haar!
Styling door Romy•
TonerToon alles…
Ellen•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Romy heeft super goede kijk op kleur en knippen. Ze is heel fijn als persoon en het is echt een treat om één op één je hele behandeling te krijgen met allemaal natuurlijke producten. De salon is een warme plek en zou iedereen Studio Cream aanraden.
Styling door Romy•Highlights - T-section
maartje•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Romy is een vak vrouw !
Styling door Romy•Highlights - T-section
Negrita•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Romy denkt met je mee, zij geeft advies, dringt niets aan je op. Zij ‘leest’ de klant. Ook een kapster die totaal anders is dan wat je van een kapster verwacht.