De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
348 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Vandaag een fijne gezichtsbehandeling gehad,alles werd ook goed uitgelegd. Op naar de volgende afspraak
Het is altijd gezellig en mijn nagels zien er weer perfect uit! Ga zo door.
Fijne, duidelijke en eerlijke informatie gehad, het voelde als een warm welkom.
Gastvrij, vriendelijk en ze nemen de tijd voor je.
Ik heb een hele fijne gezichtsbehandeling gehad en kom er zeker nog een keer op terug.
9
1
9
10
11
54
11