Wederom een fijne afspraak gehad. Ik kwam voor de eerste keer lashlift en voor een intake combi-brows. Ik ben vriendelijk ontvangen in de mooie salon en werd gelijk geholpen. Ruelle stelt je op je gemak en geeft duidelijk aan wat ze gaat doen. De lashlift is prachtig geworden! Dat ga ik zeker vaker laten doen. Betreft de combibrows heb ik duidelijk advies gekregen, ook over evt alternatieven. Eén van de krachtige dingen van Ruelle is dat ze je echt wilt informeren en helpen te doen wat het beste is in jouw situatie. Zelfs als dit inhoudt dat zij er minder of niets aan verdient. Studio Mei is een dikke aanrader! Voor mij het half uur rijden ten volle waard!
Selina•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Je bent een fijn mens, neemt de tijd voor je klanten
Kim•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik kwam voor een touch-up voor Powder/OmbreBrows, advies was shapen en wenkbrauwen verven. Super blij met het resultaat.
Aileen•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Super blij dat m’n wenkbrauwen er weer mooi uitzien. Dankjewel Ruelle 😘