Altijd vakwerk en gezelligheid bij Studio Mei.
Fijne salon, lekkere koffie, leuke accessoires en altijd tevreden weer naar huis.
En Ruelle is natuurlijk heel gezellig.
Els•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij dat ik naar studio mei ben gegaan.super tevreden met mijn wenkbrauwen! Had niet beter geholpen kunnen worden!
Ilse•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
❤️❤️
Rikie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ruelle blijft een goed advies geven.☺️
Lian•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij de deur uit bij Ruelle met mijn mooie nageltjes
De leukste nieuwste kleurtjes heeft ze altijd
Je wordt vakkundig geholpen en ze heeft een mooie salon, goede gezellige sfeer ook