Bedankt voor je fijne en eerlijke advies, wanneer het kan kom ik zeker bij je terug.
Claudia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo fijn! En zo kundig!! Beste die er is😍
Hester•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een super fijne salon. Blij met het resultaat. Ik kom zeker weer terug.
Myr•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en duidelijk
Miriam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed advies, vriendelijk en luistert heel goed naar je wensen en voorkeuren! Meer dan tevreden de deur uit! En meteen een nieuwe afspraak gemaakt! Een aanrader!!