Heel fijn! Ga een afspraak in plannen voor de permanente versie van mijn wenkbrauwen! Zag op insta dat er dinsdag een plekje vrij is gekomen! Heel jammer dat ik dan niet kan!
P.S.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedereen is vriendelijk en deskundig. Top!
C.v.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vakkundig resultaat, een hoop gezelligheid en lekkere koffie. Blij mee!
E.d.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ruelle is zeer deskundig en levert mooi werk!
M.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen weer netjes geverfd voor de vakantie 😊
Altijd goede service 👍