Heerlijk warme en rustige omgeving waarin je je echt kunt overgeven aan de massages en de heerlijke producten van de behandeling. Lekker afsluiten met een gezond hapje en drankje. Ik heb genoten!
Saskia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ontspannende behandeling met goede producten. Mijn huid voelt na de behandeling weer fijn aan. De massage was heerlijk.
Yvonne •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super nagels weer zo blij met Ruelle.
Lieve en gezellige meid.😍
Els•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Studio mei is een fijne plek, ruelle is deskundig en altijd vriendelijk. Blij met mijn wenkbrauwen
Femke•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Krijg ruim de tijd en voldoende uitleg op een rustige manier. Schept echt vertrouwen.