Goed en professioneel geholpen. Goed advies en heel vriendelijk.
R.R.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij en tevreden over m’n mooie wenkbrauwen die Ruelle elke keer maakt!
C.d.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
In fijne persoonlijke sfeer, goed en snel geholpen. Kopje thee erbij, lekker!
S.N.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met Studio Mei. Eerst mijn wenkbrauwen schitterend gemaakt door Ruelle en een half jaar ook infralash. Echt vakwerk, met alle precisie wordt alles bekeken, uitgemeten en nog een keer gecheckt.
M.d.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd met met veel plezier naar Studio Mei. Ruelle is een hele lieve vrouw die zeer secuur werkt en je goed informeert.