Lovely service and I loved the results, thank you Cher!
Melissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen sfeer en gewoon een goede behandeling.
Behandeling door MINI (wimper&wenkbrauw specialist)•
Gezicht threadenToon alles…
Dominique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi gedaan!
Behandeling door DAISY (wimper&wenkbrauw specialist)•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Rosanne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Salon en de werkplek was schoon. het was heerlijk rustig en kalm.De behandeling Bindweefselmassage gezicht had ik voor het eerst in deze salon geboekt en dat was goed.Niet zoals ik gewend ben bij vaste salon waar ik deze behandeling neem het was goed