Iedere keer weer heel prettig behandeld en gezellig.
G.N.•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige salon, fijne service en een fantastisch natuurlijk resultaat!
J.J.•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige kennismaking. Nina heeft duidelijk kijk op wat bij de persoon past.
A.T.•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn permanente eyeliner bij laten werken, super tevreden, altijd een fijne en professionele ontvangst.Ik ben erg tevreden met het resultaat.
Sacha Roozemond