Heel tevreden over Nina, Daisy en Dennis en de manier waarop ze werken: professioneel, met focus, rust, aandacht én - heel belangrijk - liefde! Ook de studio is heel smaak- en sfeervol. Hier geen 'standaard-trucjes'! Een plek waar je je in het volste vertrouwen kunt overgeven aan vakmensen met een mooi resultaat wat bij jou past! 😊
R.C.•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Dennis is een top kapper. Mijn haar ziet er super mooi uit en ben er heel tevreden mee. Het is een 'zen' ervaring waar je even in de watten wordt gelegd.
N.H.•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij met mijn wenkbrauwen!
C.v.•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke zaak, fijne ontvangst en mooi resultaat!
M.G.•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nina is heel kundig en ontzettend aardig. Kijkt goed naar je en stemt vorm an je wenkbrauwen goed af op je gezicht. Ik ben erg tevreden.