Vandaag ben ik geweest voor Coupe soleil ik ben er super blij mee!! Kom zeker weer terug wat een top zaak !!
Styling door Yanna•Highlights - half hoofd
Pascalle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk gezellig team. Leuk dat ze je bij je voornaam noemen … al met al zijn het toppers… ik blijf terugkomen 😀
Styling door Anne•Mannen knippen
Roger•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne ervaring gehad bij Studio Stevin. Het is een nette zaak en de dames zijn erg vriendelijk. De knipbeurt zelf ben ik ook erg tevreden over, mijn haar is naar wens geknipt en zit prachtig!
Styling door Tineke•Vrouwen knippen
Veerle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderful attention to detail and making me comfortable.