Heel tevreden over mijn nagels! Biab behandeling die er super uitziet! Alles blijft lang mooi en goed zitten. Stacy is een professionele nagelstylist die weet wat ze doet, je op je gemak doet voelen en ook van een gezellig praatje houdt.
Behandeling door Stacy•Nagelversteviging
Wendy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Stacy is een lieve, deskundige dame.
Je zit er een uurtje heerlijk op je gemak met een bakje koffie erbij.
Er is een enorme keuze in kleuren, technieken.
Ik ga altijd met een voldaan gevoel naar huis met mooi, verzorgde nagels.
Behandeling door Stacy•Gellak manicure
Helma•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zien er prachtig uit
Behandeling door Stacy•Gellak manicure
Jody•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Stacy is echt een professional, ze laat je niet de deur uitgaan voordat ze je nagels absoluut perfect heeft gedaan. Haar nieuwe salon is ook prachtig, een fijne plek om te zijn