Ben super tevreden!! Erg vriendelijk en goede service!
kaija•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch resultaat! Goed advies gekregen over de behandeling en Sylvana heeft wat 'nieuws' bij mij uitgeprobeerd. Resultaat is geweldig! Ik kom zeker snel terug.
Myrthe•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
In een woord geweldig!!!!!! Een aanrader!!!!
Liz•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima service! Resultaat is super.. Schone, nette salon. Sylvana is een lieve, deskundige vrouw. Ik kom zeker terug!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was er heerlijk rustig en ontspannen aan het water.