Vriendelijke medewerker. Ik voelde me op mijn gemak.
Bouchra•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was tevreden
Lamyaa•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed geholpen
En een goede uitleg
Voor de behandeling. Wat voor mij betreft een aanrader.
Gabriella•4 maanden geleden
Geverifieerde review
prachtig
Zelal•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke dames ben hier nu voor de 2e x en ik kom hier als man zijnde vakernaartoe ik merk naar 2/3dagen dat mn gezicht er heel fris uitziet en schoon