Prima salon met behulpzame medewerkers. Goede uitleg over de banken en de voor en na behandelingen. Veel extra dingen tot je beschikking zoals doekjes, bril en opfris spullen
Behandeling door iSwing (Cabine 6)•Zonnebank
Yashica•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga vaak voor de Cube! Heerlijk om even lekker te ontspannen met prettige warmte. Het doet me altijd goed om hier binnen te lopen en dan vriendelijk worden ontvangen en daarna genieten van de zonnebank.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Kelly•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes, schoon en prettig personeel
Behandeling door iSwing (Cabine 6)•Zonnebank
J.M.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb 1 minpuntje, jullie handdoeken zien er zo armoedig uit, grafeld en stuk ,dat vind ik geen reclame