2 keer een afspraak gemaakt via deze app, 2 keer kon ik niet terecht op het tijdstip dat ik gereserveerd had. +30 min en +50min. De laatste keer kreeg ik te horen dat ik achteraan in de rij kwam en maar over een uur moest terug komen, ondanks de fout niet bij mij lag. Slecht.
Behandeling door iForce+ (Cabine 3)•Zonnebank
Simone•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Schoon, goede banken en vriendelijk personeel.
Behandeling door iForce+ (Cabine 2)•Zonnebank
Bianca•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salon
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Monique•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geven passend advies en hangt een informele sfeer wat ik zelf prettiger vind dan een formele/zakelijke vibe.