te veel herrie met de lucht machine - volgende keer oordoppen meenemen = adviseren
Behandeling door ISun (cabine 1)•Zonnebank
erwin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Duurde even voor ik werd geholpen bij binnenkomst. Ook privé gesprekken van het personeel vind ik niet passend. Verder altijd prima
Behandeling door iSwing (Cabine 6)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zag niet eens dat ik bruiner was geworden en bij de zonnebank waar ik normaal ga wel altijd. En de aanbieding van 11.95is alleen als je ingeschreven staat, en die huidanalyse hebben ze ook niet gedaan