Mooie salon. Goede zonnebank en goede producten in de verkoop
Behandeling door ISun (cabine 1)•Zonnebank
Alexandra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga met regelmaat onder de cube+
Is een perfecte zonnebank.
Ook het advies van het personeel omtrent veiligheid en opbouw is goed.
Wel tijdig reserveren is wenselijk.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Hans•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd plek, altijd schoon, altijd van alle gemakken voorzien