Een zonnebankcreme… voor 1 x zonnen… €8,25? Dat is echt belachelijk. Verder wel lekker gezond
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Jeffrey•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne zonnestudio. Zeer hartelijk personeel! Ik ben persoonlijk iets andere zonnenbanken gewend, dat is even wennen. Echter voor het totale kwaliteit pakket zon ik hier zeer graag
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Char•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze doen echt moeite voor je. De zakjes aftersun waren op, heeft ze voor mij een potje klaargezet zodat ik me toch in kon smeren na de zonnebank.
Behandeling door ISun (cabine 1)•Zonnebank
Sonja•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een afspraak gemaakt en toch moest ik een kwartier wachten. Ik had bewust al vroeger geboekt anders had ik mijn volgende afspraak nooit kunnen halen.