Ik ben niet onder de I-force geweest maar onder de I-cube, niet normaal zo bruin als ik ben. Net 3 weken vakantie 😎
Behandeling door iForce+ (Cabine 2)•Zonnebank
Janine•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het altijd heerlijk om te gaan. En het personeel is echt super aardig. Alles is altijd fris
Behandeling door iSwing (Cabine 6)•Zonnebank
Jessica•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve mensen, altijd vriendenlijk
Behandeling door iSwing (Cabine 7)•Zonnebank
Miekelien•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nvt
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Sundays wordt je netjes behandeld en kom je graag terug voor een heerlijk zon ☀️ moment om heerlijk te ontspannen. De dames daar zijn super aardig. Ik kijk er altijd echt naar uit.