Zeer aangename sfeer. Top zonnebanken. Hygiënisch en ontspannen. Was mijn laatste keer voor de vakantie, maar volgend jaar kom ik zeker weer terug voor een serie.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
William•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Je word vriendelijk geholpen en ze stralen proffesionaliteit uit.
Behandeling door ISun (cabine 1)•Zonnebank
Zora•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk om te ontspannen. Fantastische sfeer en goede (gratis) verzorging aanwezig, zeker een voordeel t.o.v. de concurrentie. Alleen het geluid in de cabine kan beter.
Behandeling door iSwing (Cabine 6)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn zon salon!
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Nina•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel hygiënisch en veel persoonlijke aandacht ik kom zeker terug!