Kennelijk waren er vaste klanten. Deze waren nogal luidruchtig. Ik lag onder de zonnebank en hoorde ze schreeuwen en met deuren smijten. Deed wel iets af aan de ontspannende ervaring. Magbhet personeel wel iets meer op letten. Verder had ik gereserveerd voor 19.00 uur, maar kon pas om 19.25 onder de zonnebank. Ik reserveer niet voor niets, vind dat wel een lange uitloop. Zonnebanken zelf zijn prima.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Sheila•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Kris•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette zonnestudio kom er al jaren en altijd naar tevredenheid
Behandeling door iForce+ (Cabine 2)•Zonnebank
Bob•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd netjes en schoon in deze zonnestudio. Super luxe producten vrij te gebruiken bij iedere zonnebank afspraak. Een brilletje een scrub doek, aftersun, Deo! Ik vind het helemaal top.