Fijne en schone beleving.aardig en deskundig personeel.voelt je echt welkom hier.aanrader 8+
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
arjan•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed, netjes, lekker en gezellig
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Raymond•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben de vader en kom er al JAREN
Dank zij mij is het hele gezin plus aanhang vaste klant geworden. Allemaal positief en een gezond kleurtje. Ga zo door!!!!