Zoals elk bezoek prima. Personeel vriendelijk, bank al netjes schoon en op tijd.
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Belinda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Vriendelijk personeel die goed advies kunnen geven. De zonnebanken zijn altijd schoon en netjes!
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Jolanda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke medewerker, het was schoon en er een heerlijk cremetje bij genomen maar de ''body cool'' van de zonnebank deed het niet waardoor het bijna niet vol te houden was. Jammer dat de medewerker hier wel van wist maar dat de zonnebank toch gebruikt blijft worden.
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Amy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk en gezellig!