Ben voor de eerste keer geweest, heb gelijk een pasje aan laten maken.Alles is prima uitgelegd door vriendelijk personeel.
Erg schoon en netjes.
Zeker een aanrader.
Behandeling door Iforce+ (cabine 3)•Zonnebank
Tony•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede zonnebank, schoon en hygiënisch. Fijne medewerkster met goed advies