Alles is goed. Netjes en altijd vriendelijk personeel kom er graag
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Louise•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
erg vriendelijk geholpen, alles staat klaar en je hoeft zelf niks mee te nemen
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Laura•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer genoten van mijn zonnebank sessie bij Sunday’s. Een warm ontvangst in een nette en frisse salon. Vriendelijk personeel en een goede sfeer.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Debora•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk, ontspannen en zonnig momentje voor mezelf. Zoals iedere keer weer een mooie egale bruine toet en stralend de salon uit….