Vriendelijk personeel, uitstekende zonnebanken. Ik kom er altijd heerlijk ontspannen vandaan.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Ester•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vindt het er geweldig! Super schoon, ontzettend fijne zonnebank en geweldige meiden die er werken.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Nicole•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Allereerst super lieve vrouw , verteld precies hoe wat werkt en zorgt ervoor dat je 100% op de hoogte bent van de zonnenbank. Dan de zonnenbank zelf , er is een 3 stappenplan van scrub doekje , een fresh wipe en aftersun. Het is heel schoon alles glimt en dat is zeker waarvoor je iets meer betaald. Top zaak !❤️
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Teddy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het altijd erg fijn om hier te komen. Naast de heerlijke zonnebank ervaring, zijn de medewerkers ook top!
Behandeling door Iforce+ (cabine 3)•Zonnebank
Marit•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Vriendelijk personeel en heerlijke zonnebank!