Het was weer super lekker en vertrouwd! Ook is het erg schoon en de meiden zijn altijd vriendelijk en in voor een praatje! Kortom gezellig en een top salon! Ik kom graag terug.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Mari•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone studio, schone zonnebank, goed werkende zonnebank, goed resultaat
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heel goed. I was 10 minuten te laat omdat het druk was op de weg. Dit was geen probleem. Top zonnestudio!