Altijd een vriendelijk ontvangst, aardig personeel, salon ziet er keurig uit.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Debora•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne bank en geeft direct resultaat!
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Wendy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie cabine. Schoon en van alle gemakken voorzien (brilletje, handdoek, reinigingsproducten etc). Fijne zonnebank. Veel opties, makkelijk te bedienen.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Davonne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel schoon, vriendelijk personeel en goede zonnebanken!